Povećajte vašu produktivnost, ubrzajte svoje poslovne procese i uštedite vrijeme i novac.
Popis inventure robe i popis osnovnih sredstava jesu procesi koji se mogu vršiti dnevno, sedmično, mjesečno, kvartalno, polugodišnje ili godišnje. Vrijeme popisa zavisi od biznisa kojim se pravna lica bave.
Popis inventure robe je jako važno raditi zbog kontrole stanja robe u svakom momentu. Popis inventure se u većini slučajeva radi manuelno tako da zna biti jako naporno, oduzima mnogo vremena i angažovanje većeg broja radnika.
Popis osnovnih sredstava je druga vrsta popisa. Popis osnovnih sredstava je zakonska obaveza svakog pravnog lica. Poreska uprava zahtjeva od svakog pravnog lica, da bar jednom godišnje popiše sva svoja osnovna sredstva.
Još jednom da podvučemo, sve popisne radnje, bilo da se radi o inventuri robe ili popisu osnovnih sredstava, u većini slučajeva rade se ručno uz olovku i papir.
Radnicima oduzima dosta vremena.
Dolazi do većeg broja grešaka.
Dolazi do neproduktivnosti samih radnika.
Vlasnicima oduzima vrijeme a samim tim i novac.
Knjigovođama ili finansijskim službama oduzima vrijeme jer se ručno prekucavaju popisne liste.
Iz tog razloga firma TAB Co. doo je odlučila da na tržište izbaci jednostavno web i android rješenje koje će vam olakšati postupak popisa inventure robe i popisa osnovnih sredstava.
Sama ideja pokretanja razvoja aplikacije Inventory rodila se iz potrebe da se olakša i unaprijedi proces popisa inventure robe, kao i popisa osnovnih sredstava.
Cilj aplikacije jeste da se:
skrati vrijeme inventure robe ili osnovnih sredstava,
izbjegnu papirne popisne liste,
smanje greške pri popisivanju,
smanje troškovi,
unaprijedi poslovanje svima koji su usko vezani za ovaj proces (radniku, knjigovođi ili fin. službi kao i vlasniku).
Šta je aplikacija inventory?
Aplikacija inventory je cloud aplikacija koja korisnicima omogućava da na brz, lak i efikasan način popišu svoju inventuru robe kao i osnovna sredstva.
Zašto koristiti aplikaciju inventory?
Popis inventure ili osnovnih sredstava ne mora biti ni težak ni dugotrajan proces ako imate pravi alat. Aplikacijom inventory rješite se papirnih spiskova i njihove dugotrajne analize i unaprijedite postojeće rješenje.
Omogućite sebi veću brzinu kreiranja popisnih listi kao i napredne izvještaje. Veću preciznost popisa zato što se sve količine unose samo jednom, dok se ostale operacije (množenje, sabiranje) obavljaju automatski čime se mogućnost greške svodi na minimum.
Uštedu vremena i novca tako što smanjujete vrijeme angažovanja radnika na kreiranju popisnih listi, kao i vrijeme koje je potrebno za njihovu kasniju obradu.
Šta dobijate sa aplikacijom inventory?
U poređenju sa drugim rješenjima za popis koja su skupa i zahtjevaju uređaje koji koštaju i po nekoliko hiljada maraka, za korišćenje aplikacije inventory potreban vam je mobilni android telefon i licenca za korišćenje aplikacije. Korišćenje aplikacije je omogućeno i na PDA uređajima koji su na android platformi.
Šta čini aplikaciju inventory?
Čine je:
Mobilna android aplikacija koju možete preuzeti sa Google Play stora i instalirati na svom mobilnom telefonu i Web portala za prijavu app.tabco.ba
Gdje se možete registrovati app.tabco.ba/ register i testirati demo verziju aplikacije 7 dana.
Mobilna android aplikacija namjenjena je prije svega za kreiranje popisnih listi, ažuriranje artikala ili osnovnih sredstava (dodavanje novih, izmjena i brisanje postojećih artikala ili osnovnih sredstava) pregled kreiranih popisnih listi kao i za sinhronizaciju sa web portalom.
Web portal je namjenjen za pregled popisnih listi kreiranih na mobilnoj aplikaciji, njihovu analizu, izvoz popisnih listi u više formata, radi dalje obrade (arhiviranje, slanje knjigovodstvenoj agenciji, uvoz u knjigovodstveni program, štampu itd.).
Važno je napomenuti da naše rješenje Inventory radi sa poslovno-informacionim sistemom PANTHEON.