Digitalna Loyalty platforma se sastoji od mobilnih aplikacija (Android, iOS) za korisnike i administracijskog panela za klijenta (https://app.tabco.ba/).
Mobilne Aplikacije su u potpunosti brendirane i personalizovane za klijenta.
Benefiti klijenta (vlasnika app):
– Razvoj Android i IOS aplikacija u skladu sa vašim brendom i vašim vizuelnim identitetom (vaš logo, vaše boje, vaši fontovi), što dodatno pomaže procesu personalizacije u odnosu sa kupcima
– Baza realnih lojalnih korisnika/kupaca
– Anketiranje korisnika/kupaca prema kriterijima koji su njima potrebni, ciljano targetiranje
– Statistika kupovina i transakcija
– Slanje push notifikacija i obavještenja prema zadatim kriterijumima (ciljano obavještavanje po segmentima kupaca, segmentirana promocija i segmentirano obavještavanje)
– Cijelokupan Sadržaj vaše kompanije je ljudima u telefonu
– Cijelokupna Ponuda vaše kompanije
– Inovativno digitalno rjesenje koje oklakšava proces sakupljanja loyalty pogodnosti
– Značajno pojeftinjenje troškova promocije i komunikacije sa kupcima u bazi (slanje notifikacija na telefone, poruke o novim proizvodima, akcijama, novim poslovnicama itd)
– Reklamni baneri (sistem banera za vaše dobavljače)
Benefiti koje krajnji korisnik (gost) ostvaruje putem vaše mobilne aplikacije su sledeći:
– Iskorištavanje posebnih kupona (popusti, akcijske cijene)
– Sakupljanje bodova i dostizanje bodovnih pragova jednostavno, bez potrebe za karticom (jednim klikom u aplikaciji)
– Osvajanje specijalnih vaučera, kupona, popusta
– Uvid u cijelokupan sadržaj i ponudu vlasnika aplikacije
– Informativni panel klijenta
– Mogućnost pregleda vlastitih transkacija